Monday, June 4, 2007

Quilt mozaic 'ROSCATUL"


Quilt realizat in tehnica mozaic,Pentru realizarea sa am folosit multime de peticele in nuante de rosu,strinse de-a lungul timpului. Banda neagradespartitoare este taiata pe fir drept - 2 cm.- Mi-a placut sa lucrez la acest quilt pentru ca am avut prilejul sa ma joc de-a culoarea "ROSU''.
dimensiunea - 2,25x2,10cm.
Realizat in 2004
De multa vreme se afla in casa unei minunate doamne care iubeste oamenii si ne corecteaza noua femeilor urmele trecerii anilor....o alta forma de arta..

2 comments:

Anonymous said...

nu-l stiam, Adina, dar sunt sigura ca mai sunt multe minunatii in casa ta pe care nu le cunosc:)

SMA said...

E foarte frumos armonizat. Am vopsit azi niste panze si ma gandesc sa imbin si eu in mozaic niste nuante. Merci Adina si spor la creatie.Sma