Tuesday, October 6, 2009

CURSURILE DE PATCHWORK LA CASA SCHILLER


Inscrierile si detalii pentru cursurile de patchwork de la Casa Schiller se primesc la secretariat tel. 021.3192688. Cele doua cursuri incep pe data de 21 oct.(incepatori) si 22 0ct.(avansati).

Simbata 10 0ct.2009,la atelierul de lucru organizat la tirgul Kihi-kiha de la Carturesti se pot afla informatii legate de uneltele de lucru,materiale,ata,furnizori,demonstratii cu masina de cusut Brother! http://www.masinicasnice.ro/patchwork.php
Pentru cei ce vor dori sa experimenteze, personal, imbinarea peticelor am pregatit ace,ate..

3 comments:

elenaradu said...

buna ziua,

mi-ar face mare placere sa particip si eu la aceste cursuri. am vazut ca au inceput deja... imi puteti spune va rog cand incepe o alta serie?

multumesc,
elena

Anonymous said...

D-na Elena, va rog sa lasati o adresa de contact la secretariat!
Alexandrina

getina said...

bun gasit ; m-ar interesa cursurile Dv.si reviste in domeniu. mentionez ca sunt din constanta
va multumesc

enache georgeta tel 0766720216