Thursday, March 4, 2010

"Holi - Carnavalul culorilor" - Casa Schiller

Simbata, 27 februarie, la Casa Schiller a avut loc o minunata activitate culturala, organizata in colaborare cu Ambasada Indiei! Am fost invitate si noi,ca membre ale grupului de patchwork la Casa Schiller. In mare graba ne-am imbracat cu hainele noastre de sarbatoare si ne-am prezentat la CARNAVAL. Ne-am bucurat sa aratam totodata ce hainute ne-am mai facut!!Cineva m-a intrebat daca am luat quiltul de pe perete si mi-am facut "fusta"!!??Cam asa stau lucrurile, aveam topul unui quilt dupa Kaffe Fassett, l-am dat in doua, l-am incretit si gata "fusta de carnaval"Seara a fost foarte vesela cu un program bogat,cu dansuri si muzica nemteasca,asa cum ii sta bine Casei Schiller!!



























4 comments:

Alexandra said...

Foarte distractiv! Fusta de carnaval este superba :-)

Anonymous said...

Te rog sa nominalizezi doamnele participante, eu nu le (re)cunosc pe toate.
Julieta

QUILT UNIVERS said...

Of, Bucuresti, Bucuresti...ce tanar esti:) Bravos fetelor!

Ela said...

Ce bine v-ati distrat si ce frumos ati reprezentat patchworkul!
Ai un premiu la mine pe blog!!