Tuesday, September 28, 2010

Intilnirea cu Maria Bornikoel




Saptamina trecuta am avut un oaspete drag, prietena mea Maria Bornikoel. Intr-una din zile am avut si o intilnire de grup. Pe linga placerea de a povesti am rugat-o pe Maria sa ne faca si citeva demonstratii de tehnici noi.Ne-a aratat cum se face transferul de fotografii pe organtza (papier lamination), cum se lucreaza cu lutradur(bineinteles ca ne-a adus si "materialul didactic", si o lucrare facuta de ea.Maria este o profesoara desavirsita, generoasa, chiar si atunci cind " ai doua miini stingi" pricepi dupa explicatiile ei.
O alta prietena a noastra(care nu face patchwork!!)ne-a povestit cum vopsea ea in studentie,cu GALLUS,pinze din care isi facea rochii, Pentru prima data nu ne-a iesit foarte bine,dar important este ca am mai invatat ceva si ca nu ies culorile! Este o mare realizare sa vopsesti cu Gallus si sa nu-ti iasa culorile!! Dupa plecarea Mariei fiecare dintre noi continua experimentarea vopsitului si bineinteles a celor invatate!.")







4 comments:

QUILT UNIVERS said...

O mare bucurie sa va vad impreuna! As vrea niste detalii despre laminare. Ce substanta se foloseste pentru transfer?

Ela said...

Ce bine si frumos a fost!Multumesc Maria, multumesc Adina!Generoase ca intotdeauna!A fost o placere sa va revad Betty si Julieta!

QDO said...

Uauuu... Sunt incantata de atatea fotografii "in detaliu".

Alexandrina Popescu said...

Daniela, se foloseste LIQUITEX, Matte medium, artist acrilic, se gaseste si la noi la Bucuresti la Hanul cu tei - este cam scump!!