Tuesday, May 19, 2009

ULTIMA ZI DE CURS


Acest prim curs a avut ca scop initierea in tainele patchwork-ului, nu ma gindeam ca vom ajunge asa departe.. Iuliana,Valentina,Gabriela,Svetlana,Camelia si Raluca au fost foarte indeminatice, au lucrat foarte mult acasa cu mult entuziasm si iata-ne la un final de curs de numai 10 saptamini cu realizari frumoase ne laudam noi! Ne luam ramas bun, pentru moment, de la Casa Schiller cu masina de cusut,vatelina si toate cele necesare cursului! Ne transporta Camelia,al carui quilt il vom vedea la expoziitie. Pina la cursul din toamna, ne vom revedea la intilnirile Asociatiei, prima intilnire va avea ca tema principala:"Vopsitul manual al materialului" Vacanta placuta tuturor!




Fetele sint fericite, au primit o diploma de absolvire a cursului iar eu sint incintata ca le-am putut oferi aceasta bucurie. In toamna vom continua aventura cunoasterii imbinarii materialului textil. Lipseste din grup Raluca, are de pregatit o expozitie de tapiserie, la care sintem invitate de onoare!Felicitari tuturor!Ne pare rau ca doamna Duliu nu a putut fi alturi de noi, va fi in mod sigur la expozitie!













Samplerul Gabrielei,pregatit pentru quilting de mina! De altfel a si inceput..si se descurca bine, si-a intepat degetele..dar merge.satisfactia finala merita!
Svetlana admira quiltul Gabrielei, al sau a ramas la casa de vacanta.Ne-a marturisit ca l-a purtat cu ea peste tot pentru a fi la zi cu lucrul!!






















Ultimele sfaturi referitoare la montarea border-ului. Valentina,Iuliana,Gabriela

7 comments:

Anonymous said...

cit costa un astfel de curs?

Ela said...

Bravo tuturor!Sunteti harnice si inimoase!Iar emotia primei lucrari este de neuitat!
Ela

QUILT UNIVERS said...

Bravo Adina! Satisfactiile sunt reciproce.
Fetele au facut niste lucrari minunate. Quilt-ing de mana?!
Super!

corina said...

Draga Adina, se vede pe tine si pe participante ca a fost un curs plin de satisfactii! Felicitari!

Alina Veres said...

buna, cum as putea sa aflu si eu mai multe despre de unde sa imi procur materiale pentru quilturi de la noi? am vazut ca in alte tari la magazinele de textile se vand pachete cu patrate de materiale de 10X10 sau alte dimensiuni... eu sunt din Cluj, si recent am citit despre quituri, si ma arde la mana sa fac si eu :) as incepe cu quilturi pentru copii, am destui in familie, si ar fi cadouri minunate... dar daca iau material la metru imi iasa prea scump daca vreau sa iau culori multe... si mai am o intrebare - ce material folositi pentru ce e in interior, adica paturica??
sincer cred ca am multe intrebari, as putea vorbi cu cineva sa ma lamureasca cu mai multe??

Anonymous said...

Aleena, daca vrei lasa-mi o adresa de contact si povestim!
Alexandrina

Alina Veres said...

buna Alexandrina, am crezut ca se salveaza si adresa mea de mail, scuze.
sunt incepatoare si in ale blogurilor :), ma gasesti la adresa crisioo@gmail.com
merci